Usługi bieżącego utrzymania technicznego nieruchomości w Regionie Mazowieckim

CRZ: NP/OD/18/1659/OD/WAA 
  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 12 05 Regulamin Postępowania Konserwacja RM pdf 694.11 kB
  • 2018 12 05 Regulamin Postępowania_wersja edytowalna docx 131.24 kB
  • 2018 12 05 Zał. nr 4 do Umowy Raport prac wykonanych w danym miesiącu pdf 193.83 kB
  • 2018 12 13 Odpowiedź na pytanie pdf 364.97 kB

Usługa stałej konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz central wentylacyjnych w obiektach PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o. o., Region Górnośląski

Znak sprawy: NP/OD/18/1640/RG/SB
  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 11 28 Regulamin postępowania pdf 478.57 kB
  • Załącznik nr 2 do Regulaminu - OPZ Klimatyzacja pdf 117.16 kB
  • Załącznik nr 7 do Umowy - protokół odbioru robót pdf 264.93 kB
  • Załącznik nr 8 do Umowy - zlecenie naprawy pdf 192.3 kB
  • Załącznik nr 9 do Umowy - wykaz urządzeń pdf 382.93 kB
  • Załącznik nr 10 do Umowy - potwierdzenie wykonania konserwacji pdf 383.42 kB
  • Załączniki edytowalne do Regulaminu postępowania docx 83.54 kB

Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku położonym w Świętochłowicach przy ul. Katowickiej 70

Znak sprawy: NP/OD/18/1670/RG/SB

Dostawa i montaż żaluzji poziomych, pionowych oraz rolet przeciwsłonecznych w wybranych lokalizacjach PGNiG OD sp. z o.o. Region Górnośląski

Znak sprawy: NP/OD/18/1663/RD/SB
  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 11 22 Regulamin postępowania pdf 1.5 MB
  • Wersje edytowalne załączników docx 49.97 kB

Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych dla PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

Znak sprawy: NP/OD/18/1618/OD/WAB
  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 11 19 Regulamin postępowania pdf 853.83 kB
  • 2018 11 19 Regulamin postępowania wersja edytowalna docx 84.97 kB
  • 2018 11 19 Załącznik nr 2 do umowy Wykaz miejsc dostaw koordynatorzy pdf 1.05 MB
  • 2018 11 19 Załącznik nr 4 do Regulaminu Wstępna kalkulacja cenowa pdf 625.57 kB
  • 2018 11 19 Załącznik nr 4 do Regulaminu Wstępna kalkulacja cenowa xls xlsx 41.39 kB
  • 2018 11 26 Odpowiedzi na pytania pdf 2.71 MB
  • 2018 11 26 Załącznik nr 4 do Regulaminu Wstępna kalkulacja cenowa pdf 630.69 kB
  • 2018 11 26 Załącznik nr 4 do Regulaminu Wstępna kalkulacja cenowa xls xlsx 42.65 kB
  • 2018 11 26 Załącznik nr 5 do Umowy pdf 202.3 kB
  • 2018 11 27 Odpowiedź na pytanie pdf 356.99 kB
  • 2018 11 27 Załącznik nr 4 do Regulaminu Wstępna kalkulacja cenowa pdf 630.7 kB
  • 2018 11 27 Załącznik nr 4 do Regulaminu Wstępna kalkulacja cenowa xls xlsx 42.65 kB
  • 2018 11 28 Odpowiedź na pytanie pdf 304.7 kB
  • 2018 11 28 Zmiana terminu składania wniosków pdf 432.91 kB

Sprzedaż prawa własności zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Kazimierzu Dolnym ul. Czerniawy 21

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Ogłoszenie_Kazimierz Dolny pdf 1.28 MB
  • Oświadczenie_Kazimierz Dolny pdf 1.1 MB
  • SWS_Kazimierz Dolny pdf 3.73 MB
  • Formularz ofertowy_Kazimierz Dolny pdf 1.33 MB

Obsługa handlowa i eksploatacyjna na stacji CNG Świdnik

Znak sprawy: NP/OD/18/1509/OD/HCO

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.11.06 Regulamin postępowania pdf 598.0 kB
  • 2018.11.06 Załącznik do Regulaminu wersja edytowalna docx 90.81 kB
  • Umowa CNG Świdnik Z13 pdf 427.0 kB
  • Załącznik nr 1 do Regulaminu Umowa CNG Świdnik pdf 452.11 kB
  • Wybór wykonawcy pdf 466.33 kB

Świadczenie usługi sprzątania Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego w centrum handlowym Galeria Krakowska znajdującym się pod adresem ul. Pawia 5 w Krakowie

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • SIWZ sprzątanie BOK w Galerii Krakowskiej pdf 232.7 kB
  • Zal Nr 1 do SWS_Umowa pdf 5.94 MB
  • Zal Nr 2 do SWS_Formularz Ofertowy pdf 31.74 kB
  • Zal Nr 3 do SWS_Klauzula pdf 37.36 kB

Sprzedaż lokalu niemieszkalnego nr 1 Kraków ul. Trynitarska 15

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Ogłoszenie o przetargu pdf 38.48 kB
  • SWS pdf 64.49 kB
  • Zal Nr 1 do SWS_Formularz_Ofertowy pdf 43.17 kB
  • Zal Nr 2 do SWS_Informacja _RODO pdf 18.52 kB

Zakup Multifunkcyjnych wyświetlaczy do Biur Obsługi Klientów PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

Znak sprawy: NP/OD/18/1483/OD/HRA

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 10 17 Regulamin Postępowania pdf 1.53 MB
  • 2018 10 17 Regulamin Postępowania wersja edytowalna docx 136.87 kB
  • 2018 10 26 Odpowiedzi na pytania pdf 1.46 MB
  • 2018 10 30 Zmiana terminu składania ofert pdf 285.87 kB
  • 2018 11 07 Zmiana terminu składania ofert pdf 323.19 kB
  • 2018 11 09 Odpowiedzi na pytania pdf 2.98 MB
  • 2018 11 09 Zał. nr 1 do RP Projekt Umowy pdf 506.78 kB
  • 2018 11 14 Odpowiedzi na pytania_cz.2 pdf 677.82 kB

Zakup i dostawa do wskazanych lokalizacji PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. foteli obrotowych dla pracowników

Znak sprawy: NP/OD/18/1444/RK/SB

Adaptacja wraz z wizualizacją lokalu pod Biuro Obsługi Klienta w Centrum Handlowym Tarasy Zamkowe w Lublinie

Znak sprawy: NP/OD/18/1426/RK/SB

Postępowanie na wykonanie, dostawę i montaż oznakowania zewnętrznego Biur Obsługi Klienta

Znak sprawy: NP/OD/18/1329/OD/HRA 
  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Regulamin postępowania pdf 1.4 MB
  • Regulamin_postępowania_korekta pdf 1.43 MB
  • Załączniki edytowalne docx 103.35 kB
  • Załączniki edytowalne_korekta docx 107.82 kB
  • 2018 09 26 Odpowiedź na pytanie pdf 265.62 kB
  • Wyciąg z KIW pdf 852.97 kB
  • 2018_10_03_Formularz cenowy- modyfikacja docx 78.39 kB
  • 2018_10_03_odpowiedzi oraz modyfikacja pdf 3.22 MB

Zorganizowanie strefy informacyjno – promocyjnej PGNiG OD na Targach Transportu Zbiorowego w Kielcach

Nr CRZ: NP/OD/18/1354/OD/HRA

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018_09_21_Regulamin_Postępowania-Publikowany pdf 618.02 kB
  • 2018_09_21_zalaczniki_do_Regulamin_Postępowania-edytowalne docx 77.84 kB
  • Umowa_Targi_Trans_Expo_Z1(OPZ) pdf 1.93 MB
  • Umowa_Targi_Trans_Expo_Z3(protokol_koncowy) pdf 318.57 kB
  • Umowa_Targi_Trans_Expo_Z4(Regulamin_dla_projektujacych) pdf 299.05 kB
  • Umowa_Targi_Trans_Expo_Z5(oswiadczenie-dla-wykonawcow) pdf 43.57 kB
  • Zal_do_Regulaminu_postepowania_nr_1-umowa_Targi_Trans_Expo pdf 267.08 kB

26 09 2018 Odpowiedź na pytanie nr 1

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 09 26 Odp_na_pyt_1 pdf 359.53 kB
  • znak_bez_CMYK.PS ps 447.98 kB
  • znak_bez_RGB.PS ps 456.29 kB

05 10 2018 Informacja o wyborze oferty

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 05.10.2018 informacja o wyborze oferty pdf 504.44 kB

Modernizacja pomieszczeń Biura Obsługi Klienta w Kaliszu w ramach Projektu BOK 2.0.- PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. Region Wielkopolski

Znak sprawy: NP/OD/18/1313/RW/SB
  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 09 19 Regulamin postępowania pdf 660.31 kB
  • 2018 09 19 Regulamin postępowania edytowalny docx 128.97 kB
  • 2018 09 19 Załącznik nr 1 do Umowy Projekt Wykonawczy pdf 11.78 MB
  • 2018 09 19 Zalącznik nr 3 do Regulaminu Przedmiar robót pdf 258.4 kB
  • 2018 10 01 Odpowiedzi na pytania pdf 1.29 MB
  • 2018 10 01 Oznakowanie zewnętrzne Kalisz pdf 64.87 kB
  • 2018 10 01 Przedmiar robot pdf 279.86 kB
  • 2018 10 01 Rysunek A1 pdf 117.14 kB
  • 2018 10 01 Rysunek A3 pdf 207.06 kB
  • 2018_10_03 Odpowiedzi na pytania pdf 760.26 kB
  • 2018_10_03 Rysunek A3 pdf 955.98 kB
  • 2018_10_03 Rysunek A3B pdf 665.91 kB

Przesunięcie szlabanu w obiekcie PGNIG OD Sp. z o.o. Region Karpacki w lokalizacji Kraków, ul. Gazowa 14B

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • SIWZ Przesunięcie szlabanu docx 97.19 kB
  • Projekt umowy Przesunięcie szlabanu pdf 4.47 MB
  • Załącznik nr 2 do umowy Opis przedmiotu zamówienia docx 1.54 MB

Konserwacja i naprawa systemu Karty Dostępu w obiektach PGNiG OD Regionu Karpackiego.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • SIWZ Konserwacja i naprawa systemu Karty Dostępu w obiektach PGNiG OD Regionu Karpackiego docx 97.89 kB
  • Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia docx 22.16 kB
  • Załącznik nr 2 wykaz urządzeń systemu KD xlsx 12.25 kB

Modernizacja zabudowy stoiska BOK Premium Złote Tarasy

Znak sprawy: NP/OD/18/1138/OD/WAB

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 08 10 Regulamin postępowania pdf 555.84 kB
  • 2018 08 10 Załączniki do Regulaminu postępowania docx 76.94 kB
  • Umowa_BOK_Premium_ZT_Z1 pdf 851.98 kB
  • Umowa_BOK_Premium_ZT_Z2 pdf 1.67 MB
  • Umowa_BOK_Premium_ZT_Z3 pdf 603.6 kB
  • Umowa_BOK_Premium_ZT_Z4 pdf 30.38 kB
  • Umowa_BOK_Premium_ZT_Z5 pdf 1.05 MB
  • Umowa_BOK_Premium_ZT_Z8 pdf 918.17 kB

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 08 23 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej pdf 366.9 kB

Remont pomieszczeń biurowych w nieruchomościach PGNiG OD Region Dolnośląski

Znak sprawy: NP/OD/18/1114/RD/SB

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 08 08 Regulamin postępowania_remonty pdf 837.55 kB
  • Załączniki_wersje edytowalne docx 50.83 kB

Świadczenie usług pocztowych dla Spółek Grupy Kapitałowej PGNiG w latach 2019-2020

Znak sprawy: ZP/GK/18/0060/OD/HRB

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Ogłoszenie o zamówieniu pdf 147.58 kB
  • SIWZ pdf 21.23 MB
  • Zał 2 do SIWZ - Formularz cenowy pdf 404.41 kB
  • Zał 2 do SIWZ - Formularz cenowy xlsx 34.63 kB
  • Zał nr 3 do SIWZ - wzór JEDZ docx 78.25 kB
  • Zał nr 3 do SIWZ - wzór JEDZ pdf 512.58 kB
  • Zał nr 6 do SIWZ - Projekt Umowy wraz z załącznikami pdf 766.98 kB
  • Załączniki edytowalne do SIWZ docx 86.58 kB

Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ z dn. 14.08.2018 r.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 08 14 Sprostowanie do Ogłoszenia przesłane do Dz.U.UE pdf 106.82 kB
  • 2018 08 14 Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ pdf 1.4 MB

2018 08 17 Publikacja o zmianie Ogłoszenia o zamówieniu

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 08 17 Publikacja o zmianie Ogłoszenia o zamówieniu pdf 106.62 kB

Wniesione odwołanie, dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 08 20 Pismo z odwołaniem i wezwanie do przystapienia do postępowania odwoławczego pdf 14.04 MB

Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ z dn. 22.08.2018 r.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 08 22 Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ pdf 6.75 MB

Modyfikacja treści SIWZ z dn. 04.09.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 09 04 Modyfikacja treści SIWZ pdf 1.45 MB

2018 09 04 Publikacja o zmianie Ogłoszenia o zamówieniu

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 09 04 Publikacja o zmianie Ogłoszenia o zamówieniu pdf 105.13 kB

Wyjaśnienia i modyfikacja SIWZ z dn. 07.09.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 09 07 Wyjaśnienia i modyfikacja SIWZ pdf 6.2 MB

Modyfikacja treści SIWZ z dn. 10.09.2018 r.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018_09_10_Modyfikacja treści SIWZ pdf 637.85 kB

Publikacja o zmianie Ogłoszenia o zamówieniu z dn. 11.09.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 09 11 Publikacja o zmianie Ogłoszenia o zamówieniu pdf 104.94 kB

Wyjaśnienie i modyfikacja SIWZ z dn. 13.09.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018_09_13_Wyjaśnienie i modyfikacja SIWZ pdf 3.69 MB

Przesłanie zmiany Ogłoszenia o zamówieniu z dn. 13.09.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 09 13 Sprostowanie do Ogłoszenia przesłane do DZ.U.UE. pdf 101.87 kB

Publikacja o zmianie Ogłoszenia o zamówieniu z dn. 18.09.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 09 18 Publikacja o zmianie Ogłoszenia o zamówieniu pdf 101.72 kB

Informacja z otwarcia ofert z dn. 18.09.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 09 18 Informacja z otwarcia ofert pdf 354.1 kB

2018 10 17 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 10 17 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej pdf 616.94 kB

2018 10 25 Unieważnienie wyboru oferty najkorzystniejszej (z dn. 17.10.2018 r.)

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 10 25 Unieważnienie wyboru oferty www pdf 316.75 kB

2018 10 25 Wybór oferty najkorzystniejszej

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018 10 25 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej pdf 626.86 kB

Wybór dostawców usług poligraficznych

Znak sprawy: NP/OD/18/1085/OD/HRB
  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018_08_02_Regulamin_Postępowania pdf 746.35 kB
  • załączniki edytowalne docx 100.38 kB
  • 2018_08_09 Odpowiedzi na pytania pdf 1.0 MB

Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego aranżacji wraz z realizacją prac adaptacyjnych w pomieszczeniach przeznaczonych na potrzeby Biura Obsługi Klienta w Rybniku (projekt BOK 2.0)

Znak sprawy: NP/OD/18/0847/RG/SB

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Regulamin Postepowania BOK 2.0 Rybnik pdf 506.15 kB
  • rzut BOK Rybnik jpg 23.07 kB
  • Załączniki edytowalne do RP docx 94.01 kB

Zakup usług związanych z produkcją fotograficzną oraz filmową w dniach 19-21.06.2018 r.

Znak sprawy: NP/OD/18/0820/OD/HRA

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Regulamin Postępowania pdf 123.21 kB
  • Zal.1 Formularz ofertowy docx 57.99 kB
  • Zał nr 2 Projekt umowy pdf 155.68 kB
  • Zał. nr 3 - Zobowiązanie do nie zgłaszania i nie dochodzenia roszczeń zachowania poufności docx 54.78 kB
  • Zał. Nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu docx 56.99 kB

Modernizacja Biur Obsługi Klienta w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 146B oraz w Ełku przy ul. Nadjeziorna 23

Znak sprawy: CRZ: NP/OD/18/0741/RM/SB1
  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Regulamin postępowania pdf 509.81 kB
  • Załącznik nr 2 do Umowy pdf 1.13 MB
  • Załączniki edytowalne docx 102.8 kB

Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego aranżacji wraz z realizacją prac adaptacyjnych w pomieszczeniach przeznaczonych na potrzeby Biur Obsługi Klienta

Znak sprawy: NP/OD/18/0671/RG/SB

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Regulaminu Postępowania Kęty_Częstochowa pdf 499.76 kB
  • Załączniki do Regulaminu Postępowania docx 80.82 kB
  • 2018 05 16 Odpowiedź na pytane wykonawcy nr 1 pdf 308.32 kB
  • Częstochowa rzut jpg 204.08 kB
  • Kęty rzut jpg 160.95 kB
  • 2018-05-17 Regulaminu Postępowania Kęty_Częstochowa (zmodyfikowany) pdf 512.18 kB
  • Odpowiedzi na pytania wykonawców nr 2-4 pdf 1.69 MB
  • 2018-05-18 Regulamin Postępowania Kęty_Częstochowa (II modyfikacja) pdf 510.81 kB
  • odpowiedzi na pytania nr 5-8 pdf 1.12 MB

Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków oraz utrzymania zieleni na rzecz PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

Znak sprawy: ZP/OD/18/0010/OD/WAA

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Ogłoszenie o zamówieniu pdf 385.05 kB
  • SIWZ pdf 1.18 MB
  • Załączniki edytowalne do SIWZ docx 215.59 kB
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy / Projekt Umowy pdf 1.81 MB
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - JEDZ docx 92.33 kB
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - JEDZ pdf 569.12 kB

Wyjaśnienia SIWZ z dn. 23.04.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Wyjaśnienia SIWZ z dn. 23.04.2018 pdf 1.31 MB

Modyfikacja SIWZ z dn. 24.04.2018 r.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Modyfikacja SIWZ z dn. 24.04.2018 pdf 588.02 kB

Modyfikacja SIWZ z dn. 07.05.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Modyfikacja SIWZ z dn. 07.05.2018 pdf 2.07 MB

Modyfikacja SIWZ z dn. 10.05.2018

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.05.10 Sprostowanie do Ogłoszenia przesłane do Dz.U.UE pdf 69.73 kB
  • 2018.05.10 modyfikacja SIWZ pdf 695.42 kB
  • 2018.05.15 Publikacja zmiany Ogłoszenia o zamówieniu pdf 66.36 kB

Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ z dn. 18.05.2018 r.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.05.18 Sprostowanie do Ogłoszenia przesłane do Dz.U.UE pdf 81.35 kB
  • 2018.05.18 Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ pdf 1.73 MB
  • 2018.05.18 Załączniki do SIWZ - Oświadczenia pdf 256.75 kB
  • 2018.05.18 Załączniki do SIWZ- Oświadczenia docx 18.4 kB
  • 2018_05_18_Zmodyfikowany Formularz ofertowy docx 83.64 kB
  • 2018_05_18_Zmodyfikowany Formularz ofertowy pdf 344.1 kB
  • 2018.05.23 Publikacja zmiany Ogłoszenia o zamówieniu pdf 79.25 kB

Informacja z otwarcia ofert

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.06.01 Informacja z otwarcia ofert pdf 3.49 MB

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 17 i część 18)

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.07.02 - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 17 i część 18) pdf 1.17 MB

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 2, część 3, część 4, część 5, część 7, część 8, część 10, część 11, część 12, część 13, część 14, część 15, część 16, część 21, część 22)

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.07.06 - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 2, część 3, część 4, część 5, część 7, część 8, część 10, część 11, część 12, część 13, część 14, część 15, część 16, część 21, część 22) pdf 9.27 MB

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 6, część 19, część 20)

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.07.09 - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 6, część 19, część 20) pdf 1.98 MB

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 1)

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.07.12 - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 1) pdf 1.22 MB

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 9)

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.07.18 - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część 9) pdf 1.13 MB

Zakup z dostawą olejów do sprężarek CNG na stacje

Numer postępowania CRZ: NP/OD/18/0374/OD/HCO
  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Regulamin postępowania pdf 256.69 kB
  • Załączniki edytowalne docx 75.23 kB
  • 19.03.2018 Odpowiedź na pytanie nr 1 pdf 318.79 kB
  • 19.03.2018 załącznik nr 1 do umowy_zmieniony pdf 37.71 kB
  • 19.03.2018 załączniki nr 3 edytowalne.popr docx 54.47 kB
  • 21.03.2018 Modyfikacja Regulaminu - zmiana terminu składania ofert pdf 591.98 kB

Wizualizowanie, drukowanie i kopertowanie dokumentów oraz przekazywanie korespondencji do operatora pocztowego w latach 2018 – 2020

znak sprawy: ZP/OD/18/0009/OD/HRB

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Ogłoszenie o zamówieniu pdf 155.23 kB
  • SIWZ pdf 749.64 kB
  • Zał edytowalne do SIWZ docx 63.95 kB
  • Zał nr 1A do SIWZ xlsx 15.95 kB
  • Zał nr 2 do SIWZ Istotne Postanowienia Umowy_Projekt Umowy pdf 5.07 MB
  • Zał nr 2_do Umowy xlsx 22.29 kB
  • Zał nr 3 do SIWZ JEDZ pdf 581.92 kB
  • Zał nr 3 do SIWZ JEDZ docx 91.65 kB
  • Zał nr 5_do_Umowy zip 3.3 MB

Informacja o zmianie Ogłoszenia opublikowana w Dz. U. UE. w dn. 13.02.2018 r.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Informacja o zmianie Ogłoszenia opublikowana w Dz. U. UE. w dn 13.02.2018 pdf 81.9 kB

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dn. 08.02.2018 r.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dn. 08.02.2018 r. pdf 5.4 MB
  • Ujednolicony tekst załączników nr 1 - 51 do Istotnych Postanowień Umowy pdf 4.37 MB
  • Informacja o zmianie Ogłoszenia o zamówieniu przekazana do Dz.Urz.UE w dn. 08.02.2018 r. pdf 83.67 kB

Wyjaśnienie i modyfikacja SIWZ z dn 5.03.2018 r.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 2018.03.05 Sprostowanie do Ogłoszenia przesłane do Dz.U.UE. pdf 71.87 kB
  • Wyjaśnienia i modyfikacja treści SIWZ z dn. 5.03.2018 r. pdf 14.25 MB
  • 2018.03.08 Publikacja zmiany Ogłoszenia o zamówieniu pdf 68.11 kB

Informacja z otwarcia ofert

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 19.03.2018 Informacja z otwarcia ofert pdf 586.99 kB

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • 27 04 2018 Wybór najkorzystniejszej oferty pdf 590.66 kB

Remont pomieszczeń w budynku położonym w Bielsku-Białej przy ul. Gazowniczej 14

Numer postępowania CRZ: NP/OD/18/0232/RG/SB

Dialog Techniczny na Zakup oraz wdrożenie narzędzia do Zarządzania Portfelami klasy ETRM dla PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Ogłoszenie o Dialogu Technicznym pdf 2.31 MB
  • Załącznik nr 1-2 docx 29.77 kB
  • Załącznik nr 3 pdf 236.39 kB
  • Odpowiedzi na pytania oraz modyfikacja Ogłoszenia o Dialogu Technicznym (11.01.2018 r.) pdf 1.47 MB
  • Zmodyfikowany Załącznik nr 1-2 Ogłoszenia o Dialogu Technicznym (11.01.2018 r.) docx 30.18 kB