Nadrzędnym celem Systemu Zarządzania Jakością jest zapewnienie oczekiwań klienta w odniesieniu do jakości produktów (parametry handlowe ropy naftowej, gazu ziemnego, mieszaniny propan-butan, kondensatu węglowodorowego, siarki płynnej, energii elektrycznej, LNG, koncentratu helu) oraz usług (ciągłość i terminowości dostaw produktów oraz zapewnienie usługi magazynowania gazu Naszym interesariuszom).
Spełnienie oczekiwań klientów opieramy na budowaniu wspólnych relacji i prowadzeniu otwartego dialogu w zakresie aspektów jakościowych, ekonomicznych, środowiskowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Podstawowym miernikiem zapewnienia jakości wyrobu są sukcesywnie przeprowadzane badania laboratoryjne: handlowe i technologiczne oraz informacje zwrotne od stron zainteresowanych, które potwierdzają skuteczność zarządzania procesowego Oddziału w Zielonej Górze.
Wszelkie zmiany w procesach i systemie zarządzania są nadzorowane, monitorowane i analizowane podczas cyklicznie przeprowadzanych przeglądów systemu zarządzana, zapewniając ciągłe doskonalenie prowadzonych działań oraz zwiększenie efektywności Systemu Zarządzania Jakością, Ochroną Środowiska, Bezpieczeństwem i Higieną Pracy - QHSE w ORLEN S.A. – Oddziale PGNiG w Zielonej Górze.
Źródło: Norma PN-EN ISO 9001 Systemy zarządzenia jakością. Wymagania.