Pomoc dla powodzian - Portal korporacyjny

Wspieramy klientów dotkniętych skutkami powodzi

PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. wspiera klientów z terenów objętych skutkami powodzi, a pracownicy operatora dystrybucji gazu — Polskiej Spółki Gazownictwa (PSG) dodatkowo robią wszystko, aby jak najszybciej usunąć awarie i przywrócić dostawy gazu w rejonach dotkniętych powodzią.

 

Gdzie sprawdzę, czy są awarie i przerwy w dostawie gazu?

Wszelkie informacje związane z przerwami w dostawach gazu, w tym spowodowanymi sytuacją powodziową możesz uzyskać:

  • za pośrednictwem infolinii Polskiej Spółki Gazownictwa (PSG) pod numerem 22 444 33 33. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 18:00 oraz w sobotę w godz. 10:00 – 18:00.
  • na stronie internetowej PSG, gdzie znajdziesz informacje o trwających przerwach w dostawie gazu wraz z szacowanymi terminami przywrócenia tych dostaw. Pamiętaj, że terminy przywrócenia dostaw gazu w niektórych miejscach mogą ulegać zmianom z przyczyn niezależnych od operatora — Polskiej Spółki Gazownictwa. Informacje o przerwach są na bieżąco aktualizowane na stronie psgaz.pl
  • za pomocą korespondencji e-mail, wyślij wiadomość na specjalny adres: pomoc@psgaz.pl.

 

Jakie rozwiązania wprowadziliśmy dla klientów dotkniętych skutkami powodzi?

Rozumiemy, że z powodu powodzi niektórzy klienci mogą mieć trudności z opłaceniem rachunków za gaz, dlatego wprowadziliśmy ułatwienia w płatnościach i obsłudze dla klientów z obszarów objętych stanem klęski żywiołowej, poszkodowanych na skutek powodzi.

Jeżeli jesteś klientem poszkodowanym przez powódź, możesz zwrócić się do PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. o odroczenie terminu płatności faktury. W praktyce oznacza to przesunięcie daty płatności Twojej faktury na późniejszy termin. Możesz również wnioskować o rozłożenie płatności na raty.

 

Jak skorzystać?

Jeżeli potrzebujesz wydłużyć termin płatności lub rozłożyć płatności na raty:

  • zadzwoń pod numer +48 22 515 15 15;
  • wejdź na stronę https://ebok.pgnig.pl/, wypełnij i złóż wniosek. Po rozpatrzeniu sprawy niezwłocznie wrócimy do Ciebie z odpowiedzią;
  • odwiedź najbliższe Biuro Obsługi Klienta, ale zanim udasz się do Biura Obsługi Klienta, sprawdź, czy jest otwarte i w jakich godzinach pracuje;
  • skontaktuj się ze swoim doradcą biznesowym.

 

Pamiętaj, że większość spraw możesz załatwić zdalnie za pomocą Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) i aplikacji mobilnej mBOK PGNiG.

zamknij