Jak zaktualizować
dane osobowe?

Zmieniłeś w ostatnim czasie adres, numer telefonu, e-mail? Może inne dane? Warto upewnić się, że Twoje dane osobowe lub kontaktowe w naszym systemie są aktualne.

Dane kontaktowe to podstawa sprawnej komunikacji – dzięki nim możemy przekazać wszystko, co ważne.

mezczyzna-siedzacy-w-pokoju-patrzacy-na-laptopa
  • Aktualizacja danych to tylko chwila
  • Zmieniasz? Zgłaszaj!
mezczyzna-piszacy-na-laptopie-lezacym-na-stole

Co tracisz jeśli nie zadbasz o aktualność danych kontaktowych:

  • Brak przypomnienia o upływie terminu płatności faktury - zaktualizuj adres e-mail
  • Brak otrzymania faktury lub innych dokumentów - sprawdź i zaktualizuj adres do korespondencji
  • Brak możliwości kontaktu w pilnych sprawach – zaktualizuj numer telefonu
  • Dłuższy czas realizacji Twojej sprawy – zaktualizuj dane kontaktowe

Wybierz najwygodniejszy dla siebie
sposób aktualizacji danych

Dane takie jak telefon, e-mail, nazwisko, adres zamieszkania czy do korespondencji zmień samodzielnie przez:

Serwis eBOK

Po zalogowaniu przejdź do zakładki Obsługa umowy, a następnie wybierz kafelek Zmiana danych Klienta.

Ikona: Informacja

Nie masz jeszcze konta?
Zobacz jak założyć eBOK.

Aplikacja mobilna mBOK

Po zalogowaniu kliknij ikonkę Umowa, a następnie wybierz Zmiana danych umowy.

Ikona: Informacja

Nie masz pobranej aplikacji na telefonie?
Zobacz jak aktywować aplikację mobilną mBOK.

Potrzebujesz zmienić inne dane np. adres punktu poboru?
Skorzystaj z możliwości podanych poniżej:

  • Ikona: Formularz kontaktowy

    Wydrukuj i wypełnij formularz dostępny TUTAJ i prześlij na adres ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa.

  • Ikona: Formularz

    Skorzystaj z formularza kontaktowego. Po podaniu numeru klienta (znajdziesz go na fakturze), numeru PESEL oraz wybraniu tematu Zawarcie umowy lub jej aktualizacja, pojawi się pole umożliwiające przesłanie załącznika.

  • Ikona: Telefon

    Zadzwoń pod numer wskazany na fakturze.

  • Ikona: Recepcja

    Odwiedź Biuro Obsługi Klienta - Znajdź BOK, możesz zarezerwować wizytę Kliknij i wypełnij formularz!

Ikona: Informacja

Oświadczenie o zmianie danych klienta zawartych w umowie, może złożyć osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. W sytuacji zmiany nazwiska, konieczne jest dostarczenie przez Ciebie kopii dokumentu tożsamości, przy czym widoczne powinny być na niej jedynie dane niezbędne, czyli: imię, nazwisko i numer PESEL. Inne dane, np. zdjęcie, powinny zostać zakryte lub zamazane. Przesłana przez Ciebie kopia dokumentu tożsamości zostanie zniszczona po zweryfikowaniu Twoich danych.