Jak zaktualizować
dane osobowe?
Zmieniłeś w ostatnim czasie adres, numer telefonu, e-mail? Może inne dane? Warto upewnić się, że Twoje dane osobowe lub kontaktowe w naszym systemie są aktualne.
Dane kontaktowe to podstawa sprawnej komunikacji – dzięki nim możemy przekazać wszystko, co ważne.


Co tracisz jeśli nie zadbasz o aktualność danych kontaktowych:
- Brak przypomnienia o upływie terminu płatności faktury - zaktualizuj adres e-mail
- Brak otrzymania faktury lub innych dokumentów - sprawdź i zaktualizuj adres do korespondencji
- Brak możliwości kontaktu w pilnych sprawach – zaktualizuj numer telefonu
- Dłuższy czas realizacji Twojej sprawy – zaktualizuj dane kontaktowe
Wybierz najwygodniejszy dla siebie
sposób aktualizacji danych
Dane takie jak telefon, e-mail, nazwisko, adres zamieszkania czy do korespondencji zmień samodzielnie przez:
Serwis eBOK
Po zalogowaniu przejdź do zakładki Obsługa umowy, a następnie wybierz kafelek Zmiana danych Klienta.
Nie masz jeszcze konta?
Zobacz jak założyć eBOK.
Aplikacja mobilna mBOK
Po zalogowaniu kliknij ikonkę Umowa, a następnie wybierz Zmiana danych umowy.
Nie masz pobranej aplikacji na telefonie?
Zobacz jak aktywować aplikację mobilną mBOK.
Potrzebujesz zmienić inne dane np. adres punktu poboru?
Skorzystaj z możliwości podanych poniżej:
Wydrukuj i wypełnij formularz dostępny TUTAJ i prześlij na adres ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa.
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Po podaniu numeru klienta (znajdziesz go na fakturze), numeru PESEL oraz wybraniu tematu Zawarcie umowy lub jej aktualizacja, pojawi się pole umożliwiające przesłanie załącznika.
Zadzwoń pod numer wskazany na fakturze.
Odwiedź Biuro Obsługi Klienta - Znajdź BOK, możesz zarezerwować wizytę Kliknij i wypełnij formularz!
Oświadczenie o zmianie danych klienta zawartych w umowie, może złożyć osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. W sytuacji zmiany nazwiska, konieczne jest dostarczenie przez Ciebie kopii dokumentu tożsamości, przy czym widoczne powinny być na niej jedynie dane niezbędne, czyli: imię, nazwisko i numer PESEL. Inne dane, np. zdjęcie, powinny zostać zakryte lub zamazane. Przesłana przez Ciebie kopia dokumentu tożsamości zostanie zniszczona po zweryfikowaniu Twoich danych.






