W PGNiG staramy się być blisko swoich klientów oraz zapewniać wszystkim swobodny dostęp do naszych usług. Zależy nam na kontakcie z każdym spośród milionów naszych klientów.
Z myślą o klientach głuchych i niedosłyszących zapewniamy bezpłatny dostęp do usługi tłumacza języka migowego – za pomocą połączenia wideo. Dzięki niej przełamujemy bariery komunikacyjne, a kontakt z nami jest jeszcze łatwiejszy i bardziej przyjazny.
Usługa ułatwia klientom głuchym i niedosłyszącym załatwienie spraw zarówno w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta, jak i w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta.
Nie ma znaczenia, gdzie się obecnie znajdujesz. Wystarczy, że skorzystasz z urządzenia z dostępem do internetu, przednią kamerą i mikrofonem. Może to być komputer, tablet lub telefon.
Usługę tłumacza on-line języka migowego świadczy spółka Migam S.A. z siedzibą przy ul. Józefa Hauke-Bosaka 16A, 01-540 Warszawa.
PGNiG jest odbiorcą danych osobowych przekazanych Migam przez klienta głuchego korzystającego z usługi Migam. Po przekazaniu pracownikowi PGNiG przez tłumacza danych osobowych klienta głuchego, PGNiG będzie następnie przetwarzać te dane we własnych celach jako Administrator danych osobowych (PGNiG Obrót Detaliczny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa). Kliknij tutaj, aby poznać cele, w jakich PGNiG jako Administrator będzie przetwarzać Twoje dane.
Szczegóły przetwarzania danych osobowych przez spółkę Migam S.A. w procesie obsługi klienta głuchego lub niedosłyszącego z wykorzystaniem tłumacza on-line języka migowego znajdziesz w Regulaminie świadczenia usług tłumacza Migam dostępnego tutaj.