Reklamacje:
- Reklamację faktury lub innego dokumentu księgowego Klient zgłasza PGNIG OD niezwłocznie po otrzymaniu.
- Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
- Złożenie reklamacji nie uprawnia Klienta do opóźnienia płatności, zmniejszenia kwoty płatności oraz odmowy płatności.
- Zgłoszenie reklamacji może nastąpić przy użyciu:
- Bezpośrednio do Indywidualnego Doradcy Biznesowego
- Przez e-bok Biznes24
- Formularza reklamacji
- Pisma Klienta
- W razie niedotrzymania przez PGNIG OD standardów jakościowych obsługi, Klientowi przysługują bonifikaty przewidziane w Taryfie.
- W razie niedotrzymania przez PGNIG OD parametrów jakościowych paliwa gazowego, PGNIG OD zobowiązany jest do zastosowania bonifikat przewidzianych w Taryfie.