Faktury i płatności | PGNiG - Portal korporacyjny

Faktury i płatności

Należności za gaz ziemny

Co znajdziesz na fakturze?

Na fakturze znajdziesz informacje związane z odbiorem paliwa gazowego takie jak:

  • numer ewidencyjny Odbiorcy;
  • numer fabryczny gazomierza;
  • symbol grupy taryfowej;
  • data odczytu;
  • poprzednie i bieżące wskazanie gazomierza;
  • zużycie paliwa gazowego;
  • kwota do zapłaty;
  • termin zapłaty.

Sprawdź, czy wpłaty i przelewy robisz na poprawne konto?

W latach 2017– 2019 zmieniliśmy numery kont bankowych dotyczące wpłat dla naszych Klientów na konta PKO BP. Szczegółowa informacja dotycząca tych zmian była wysyłana osobnymi listami.

Z dniem 1 czerwca 2021 r. zostały zamknięte wszystkie rachunki do przyjmowania wpłat w Banku Handlowym w Warszawie S.A., a 1 września 2021 r. w mBanku. Prosimy o sprawdzenie, czy wpłaty i przelewy są dokonywane na poprawne konto.

Numer konta można sprawdzić:

Zmiana danych Klienta

Zmiana danych Klienta zawartych w umowie takich jak:
  • nazwisko
  • nazwa
  • adres korespondencyjny
  • adres zamieszkania lub adres siedziby
  • inne dane (np. telefon)

może nastąpić poprzez złożenie oświadczenia o zmianie danych Klienta zawartych w umowie.

Powyższe oświadczenie może być zgłoszone na:

  • standardowym formularzu lub
  • na dokumencie przygotowanym przez Klienta, a także
  • telefonicznie na numer telefonu wskazany na fakturze za paliwo gazowe lub innym dokumencie, na podstawie którego następuje płatność z tytułu realizacji umowy kompleksowej dostarczania paliwa gazowego.

Zgłoszenie pisemne może mieć formę listu lub elektroniczną (skan).

Podpisane oświadczenie o zmianie danych klienta zawartych w umowie można:

  • złożyć osobiście w siedzibie Biura Obsługi Klienta
  • wysłać pocztą na adres właściwego Biura Obsługi Klienta
  • wysłać skan za pośrednictwem e-BOK

Oświadczenie o zmianie danych klienta zawartych w umowie, może złożyć osoba pisemnie upoważniona przez Klienta tj. osoba posiadająca jego pełnomocnictwo, którego oryginał pozostaje w Biurze Obsługi Klienta.

Gdy zmianie ulega nazwisko lub / i zmiana nazwy, konieczne jest dostarczenie przez Klienta kopii dokumentu tożsamości lub aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, lub odpisu z KRS.
Kopia dokumentu tożsamości z chwilą dokonania identyfikacji danych Klienta zostanie zniszczona.

W przypadku, gdy będzie zachodziła konieczność zmiany umowy, zostanie sporządzona nowa umowa lub sporządzony aneks do umowy.

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Oświadczenie o zmianie danych Klienta zawartych w umowie pdf 580.24 kB

Płatności za energię elektryczną

Należności za energię elektryczną sprzedaną w okresie rozliczeniowym będą regulowane przez Klienta na podstawie faktury wystawianej po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminach wskazanych na fakturze.

Należności za sprzedaną energię elektryczną będą regulowane w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.

W przypadku, gdy ilość energii elektrycznej określona na fakturze nie odpowiada ilości energii elektrycznej rzeczywiście pobranej przez Klienta, Sprzedawca dokona stosownej korekty rozliczeń.

zamknij