Należności za gaz ziemny
Co znajdziesz na fakturze?
Na fakturze znajdziesz informacje związane z odbiorem paliwa gazowego takie jak:
- numer ewidencyjny Odbiorcy;
- numer fabryczny gazomierza;
- symbol grupy taryfowej;
- data odczytu;
- poprzednie i bieżące wskazanie gazomierza;
- zużycie paliwa gazowego;
- kwota do zapłaty;
- termin zapłaty.
Sprawdź, czy wpłaty i przelewy robisz na poprawne konto?
W latach 2017– 2019 zmieniliśmy numery kont bankowych dotyczące wpłat dla naszych Klientów na konta PKO BP. Szczegółowa informacja dotycząca tych zmian była wysyłana osobnymi listami.
Z dniem 1 czerwca 2021 r. zostały zamknięte wszystkie rachunki do przyjmowania wpłat w Banku Handlowym w Warszawie S.A., a 1 września 2021 r. w mBanku. Prosimy o sprawdzenie, czy wpłaty i przelewy są dokonywane na poprawne konto.
Numer konta można sprawdzić:
- na fakturze – zobacz, gdzie jest Twój numer konta
- w serwisie Biznes24 – zaloguj się
Zmiana danych Klienta
Zmiana danych Klienta zawartych w umowie takich jak:
- nazwisko
- nazwa
- adres korespondencyjny
- adres zamieszkania lub adres siedziby
- inne dane (np. telefon)
może nastąpić poprzez złożenie oświadczenia o zmianie danych Klienta zawartych w umowie.
Powyższe oświadczenie może być zgłoszone na:
- standardowym formularzu lub
- na dokumencie przygotowanym przez Klienta, a także
- telefonicznie na numer telefonu wskazany na fakturze za paliwo gazowe lub innym dokumencie, na podstawie którego następuje płatność z tytułu realizacji umowy kompleksowej dostarczania paliwa gazowego.
Zgłoszenie pisemne może mieć formę listu lub elektroniczną (skan).
Podpisane oświadczenie o zmianie danych klienta zawartych w umowie można:
- złożyć osobiście w siedzibie Biura Obsługi Klienta
- wysłać pocztą na adres właściwego Biura Obsługi Klienta
- wysłać skan za pośrednictwem e-BOK
Oświadczenie o zmianie danych klienta zawartych w umowie, może złożyć osoba pisemnie upoważniona przez Klienta tj. osoba posiadająca jego pełnomocnictwo, którego oryginał pozostaje w Biurze Obsługi Klienta.
Gdy zmianie ulega nazwisko lub / i zmiana nazwy, konieczne jest dostarczenie przez Klienta kopii dokumentu tożsamości lub aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, lub odpisu z KRS.
Kopia dokumentu tożsamości z chwilą dokonania identyfikacji danych Klienta zostanie zniszczona.
W przypadku, gdy będzie zachodziła konieczność zmiany umowy, zostanie sporządzona nowa umowa lub sporządzony aneks do umowy.