Drukuj

12.01.2022 Obciążenia na infolinii PGNiG

Informujemy, że ze względu na bardzo dużą liczbę połączeń dokonywanych na naszą infolinię, mogą występować przejściowe utrudnienia z uzyskaniem połączenia z konsultantami. Zapewniamy, że do obsługi infolinii zaangażowana została maksymalna liczba naszych konsultantów. Ponadto informujemy, że jesteśmy w trakcie procesu prac modernizacyjnych związanych z pracami w systemie rozliczeniowym, co może dodatkowo wpływać na obciążenie infolinii. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa wyrozumiałość.

 

 

Jednocześnie zachęcamy wszystkich do korzystania z naszych elektronicznych kanałów komunikacji, takich jak elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.pgnig.pl) i aplikacja mobilna. Warto również pamiętać, że podanie stanu licznika gazowego jest możliwe za pośrednictwem SMS, o szczegółach informujemy na naszej stronie www: https://pgnig.pl/dla-domu/odczyty-licznikow-12t

 

Powrót