Drukuj

31.01.2008 PGNiG promuje auta na gaz

W związku z opublikowanymi na łamach jednej z gazet informacjami dotyczącymi przetargu na zakup samochodów, prowadzonego przez PGNiG SA, chciałabym poinformować, że zawarte w tekście informacje o zakupie przez spółkę luksusowych limuzyn są nieprawdziwe. Rozpisany przetarg dotyczy nie 57 limuzyn, a 52 aut średniej klasy, które będą wykorzystywane w jednostkach handlowych PGNiG na terenie całej Polski.

W lipcu 2007 roku nowo powstały Oddział Handlowy w ramach wydzielonego majątku z dotychczasowych Spółek Gazownictwa inkorporowanych do Oddziału przejął na stan samochody. Ich liczba okazała się niewystarczająca w stosunku do wszystkich potrzeb transportowych służb Oddziału, a  dodatkowo część przejmowanych przez Oddział Handlowy samochodów była już mocno wyeksploatowana.

Uruchomione postępowanie ma więc na celu zaspokojenie jedynie rzeczywistych potrzeb Oddziału Handlowego, a także wpisuje się w działania marketingowo-reklamowe, których celem jest propagowanie wykorzystania gazu ziemnego sprężonego CNG do napędu pojazdów.

35 spośród 52 dla Oddziału Handlowego samochodów będzie wyposażonych w instalację CNG.

Joanna Zakrzewska

Rzecznik prasowy PGNiG SA

Powrót