Drukuj

29.03.2021 Nowe zasady obsługi w związku z pandemią: zamknięcie biur obsługi.

Z powodu pandemii koronawirusa, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników, PGNiG Obrót Detaliczny informuje, że od 30 marca 2021 r. wszystkie Biura Obsługi Klienta BĘDĄ ZAMKNIĘTE.

Zachęcamy do korzystania ze zdalnych form kontaktu i obsługi. Jedną z nich jest elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, za pośrednictwem którego można m. in.:

  • zawrzeć nową umowę na paliwo gazowe, energię elektryczną lub inne usługi;
  • podać odczyt stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
  • sprawdzić informacje o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
  • kontrolować salda płatności;
  • przejść na EKOfakturę.

Do Państwa dyspozycji jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00.

Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl

Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.

Powrót