- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
29.03.2021 Nowe zasady obsługi w związku z pandemią: zamknięcie biur obsługi.
Z powodu pandemii koronawirusa, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników, PGNiG Obrót Detaliczny informuje, że od 30 marca 2021 r. wszystkie Biura Obsługi Klienta BĘDĄ ZAMKNIĘTE.
Zachęcamy do korzystania ze zdalnych form kontaktu i obsługi. Jedną z nich jest elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, za pośrednictwem którego można m. in.:
- zawrzeć nową umowę na paliwo gazowe, energię elektryczną lub inne usługi;
- podać odczyt stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
- sprawdzić informacje o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
- kontrolować salda płatności;
- przejść na EKOfakturę.
Do Państwa dyspozycji jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00.
Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl
Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.