- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
16.03.2020 PGNiG wspiera NFZ. Więcej konsultantów na infolinii o koronawirusie
Kilkudziesięciu konsultantów na co dzień pracujących w Contact Center PGNiG Obrót Detaliczny będzie wspierać Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze telefonicznej infolinii. Dzięki pomocy państwowej spółki skróci się czas oczekiwania na porady związane z koronawirusem i zdrowiem Polaków.
– W strategię Grupy Kapitałowej jest wpisana społeczna odpowiedzialność biznesu – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA. – Dlatego chcemy włączyć się w pomoc służbom medycznym, które codziennie pomagają tysiącom Polaków z zasługującym na najwyższy szacunek poświęceniem.
Doświadczeni w telefonicznej obsłudze klienta konsultanci PGNiG będą obsługiwać infolinię NFZ w trzech miastach: Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Fachowych informacji udzielać będą w oparciu o skrypty przekazane z NFZ.
– Jako Spółka deklarujemy, oczywiście w miarę naszych możliwości, pełne wsparcie dla działań na rzecz walki z koronawirusem – mówi Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha. – Dołożymy wszelkich starań do tego, by kontakt z infolinią przebiegał sprawnie i profesjonalnie.
Konsultanci PGNiG dostępni będą od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr 800 190 590. Swoją pracę rozpoczną 17 marca br.