Drukuj

19.04.2012 PGNiG Partnerem Strategicznym konkursu csr

Podczas finału poznańskiego CSR Contest, który odbył się 13 kwietnia br., uczestnicy przedstawiali koncepcję budowania strategii wolontariatu pracowniczego w spółce PGNiG SA. Projekt Poznań CSR Contest jest projektem powstałym z inicjatywy Studenckiego Koła Naukowego CSR, działającego przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Jest to konkurs wiedzy o społecznej odpowiedzialności biznesu. Skierowany jest do dwóch grup docelowych: studentów oraz uczniów szkół średnich z całej Polski. Wzięli oni udział w trzech etapach wydarzenia, w okresie marzec-kwiecień 2012r, na których stopniowo musieli rozwiązywać coraz trudniejsze zadania konkursowe - począwszy od testu internetowego, poprzez część pisemną, aż do finału, skierowanego do 18 najlepszych uczniów i studentów z całego kraju, których zadaniem było grupowe rozwiązanie case study.


Młodzi adepci csr z dużą starannością budowali strategię wolontariatu pracowniczego. Jurorzy zaskoczeni byli wysokim poziomem merytorycznym pomysłów, strategicznym podejściem do zadania, uwzględniającym wszelkie możliwe aspekty biznesowe i społeczne.
Konkurs Poznań CSR Contest jest jedyną tego typu inicjatywą organizowaną obecnie w Polsce. Jest to już druga edycja Konkursu. Jego celem jest przede wszystkim upowszechnienie wiedzy o społecznej odpowiedzialności biznesu wśród studentów oraz licealistów.
Oprócz PGNiG jako partnera strategicznego, patronat merytoryczny nad projektem objęli m.in. : Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Liga Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP.

 Obrazek Obrazek

Powrót