- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
19.04.2012 PGNiG Partnerem Strategicznym konkursu csr
Podczas finału poznańskiego CSR Contest, który odbył się 13 kwietnia br., uczestnicy przedstawiali koncepcję budowania strategii wolontariatu pracowniczego w spółce PGNiG SA. Projekt Poznań CSR Contest jest projektem powstałym z inicjatywy Studenckiego Koła Naukowego CSR, działającego przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Jest to konkurs wiedzy o społecznej odpowiedzialności biznesu. Skierowany jest do dwóch grup docelowych: studentów oraz uczniów szkół średnich z całej Polski. Wzięli oni udział w trzech etapach wydarzenia, w okresie marzec-kwiecień 2012r, na których stopniowo musieli rozwiązywać coraz trudniejsze zadania konkursowe - począwszy od testu internetowego, poprzez część pisemną, aż do finału, skierowanego do 18 najlepszych uczniów i studentów z całego kraju, których zadaniem było grupowe rozwiązanie case study.
Młodzi adepci csr z dużą starannością budowali strategię wolontariatu pracowniczego. Jurorzy zaskoczeni byli wysokim poziomem merytorycznym pomysłów, strategicznym podejściem do zadania, uwzględniającym wszelkie możliwe aspekty biznesowe i społeczne.
Konkurs Poznań CSR Contest jest jedyną tego typu inicjatywą organizowaną obecnie w Polsce. Jest to już druga edycja Konkursu. Jego celem jest przede wszystkim upowszechnienie wiedzy o społecznej odpowiedzialności biznesu wśród studentów oraz licealistów.
Oprócz PGNiG jako partnera strategicznego, patronat merytoryczny nad projektem objęli m.in. : Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Liga Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP.