Drukuj

09.02.2011 PGNiG liderem Indeksu BI-NGO 2010

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA znalazło się w gronie firm, które w najbardziej przejrzysty sposób prezentują swoją aktywność w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu na stronach internetowych.

9 lutego już po raz czwarty zaprezentowano wyniki Indeksu BI-NGO 2010, który sprawdza jakość komunikowania w Internecie nt. zaangażowania społecznego wśród 500 największych firm z listy dziennika „Rzeczpospolita". Wśród głównych obszarów badawczych Indeksu wyodrębnić można: politykę i przywództwo firmy, strategię zaangażowania, budowanie relacji, przejrzystość finansową i mierzenie efektów oraz komunikowanie.

Wyniki indeksu BI-NGO (oraz innych rankingów tego typu) pokazują, że wyraźnie kształtuje się grono firm, będących liderami zaangażowania społecznego i to te firmy mają największy wpływ na rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu w ostatnich latach w Polsce.

Pozostali liderzy Indeksu BI-NGO 2010 to: Bank Handlowy w Warszawie SA GK, Danone sp. z o.o., Grupa Lotos SA GK, Polski Koncern Naftowy ORLEN SA GK, Bank Zachodni WBK SA GK, PTK Centertel sp. z o.o., BRE Bank SA GK, Henkel Polska SA, KGHM Polska SA, Kompania Piwowarska SA GK, Polpharma SA oraz Telekomunikacja Polska.

Więcej na temat badania można przeczytać na stronie:

http://odpowiedzialnybiznes.pl/pl/praktyka-csr/aktualnosci.html?id=4400
Powrót