- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
09.02.2011 PGNiG liderem Indeksu BI-NGO 2010
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA znalazło się w gronie firm, które w najbardziej przejrzysty sposób prezentują swoją aktywność w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu na stronach internetowych.
9 lutego już po raz czwarty zaprezentowano wyniki Indeksu BI-NGO 2010, który sprawdza jakość komunikowania w Internecie nt. zaangażowania społecznego wśród 500 największych firm z listy dziennika „Rzeczpospolita". Wśród głównych obszarów badawczych Indeksu wyodrębnić można: politykę i przywództwo firmy, strategię zaangażowania, budowanie relacji, przejrzystość finansową i mierzenie efektów oraz komunikowanie.
Wyniki indeksu BI-NGO (oraz innych rankingów tego typu) pokazują, że wyraźnie kształtuje się grono firm, będących liderami zaangażowania społecznego i to te firmy mają największy wpływ na rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu w ostatnich latach w Polsce.
Pozostali liderzy Indeksu BI-NGO 2010 to: Bank Handlowy w Warszawie SA GK, Danone sp. z o.o., Grupa Lotos SA GK, Polski Koncern Naftowy ORLEN SA GK, Bank Zachodni WBK SA GK, PTK Centertel sp. z o.o., BRE Bank SA GK, Henkel Polska SA, KGHM Polska SA, Kompania Piwowarska SA GK, Polpharma SA oraz Telekomunikacja Polska.
Więcej na temat badania można przeczytać na stronie:
http://odpowiedzialnybiznes.pl/pl/praktyka-csr/aktualnosci.html?id=4400