- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
24.03.2020 Wielki sukces eBOK PGNiG! Blisko 700% więcej umów online!
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700% (tydzień do tygodnia). Dzięki wdrożonym do tej pory narzędziom – Klienci mogą załatwić większość spraw internetowo, bez wychodzenia z domu.
Zwiększone zainteresowanie eBOK to wynik czasowego ograniczenia działalności Biur Obsługi Klienta, które Grupa PGNiG wprowadziła w trosce o bezpieczeństwo Klientów, a także swoich Pracowników. To nie przeszkodziło jednak w sprawnej obsłudze – sumarycznie podpisaliśmy online aż 735 nowych i przepisanych umów.
- Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych Klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie – podkreśla Prezes Zarządu PGNiG SA Jerzy Kwieciński.
- Praktycznie z dnia na dzień zmieniliśmy formę kontaktu z naszymi Klientami z tradycyjnej na elektroniczną – szczególnie eBOK i eko Fakturę. Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje – mówi Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha.
Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:
- zawarcie nowej umowy gazowej;
- podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
- podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
- kontrolę bieżącego salda płatności;
- obsługę płatności elektronicznych;
- wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
- zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie;
- zmianę grupy taryfowej;
- przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
- kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
- zawarcie umowy na usługi dodatkowe.
Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl
* W przypadku problemów z dodzwonieniem się na infolinie prosimy o kontakt poprzez formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mailowo: kontakt@pgnig.pl
***
Więcej informacji udziela:
Rafał Pazura
Rzecznik Prasowy
PGNiG Obrót Detaliczny
tel. 603 207 454
e-mail: rafal.pazura@pgnig.pl