Drukuj

10.06.2020 „Pakiet Na Zdrowie”: PGNiG Obrót Detaliczny wprowadza opiekę medyczną dla klientów przy współpracy z Grupą PZU

PGNiG Obrót Detaliczny wprowadziło do oferty „Pakiet Na Zdrowie”, który zagwarantuje klientom pomoc medyczną na najwyższym poziomie. Produkt, przygotowany we współpracy z Grupą PZU, obejmuje m.in. wizyty domowe pielęgniarki, czy konsultacje u lekarzy specjalistów. W ramach inauguracji produktu Powstańcom Warszawskim – bohaterom walki o wolną Polskę przekazane zostanie niemal 500 pakietów.

- Wiele mówimy o synergiach między Spółkami Skarbu Państwa. Tak to wygląda w praktyce i tak mogą na tym korzystać Polacy. Wspólne działania PGNiG Obrót Detaliczny, PZU S.A. i TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych doprowadziły do wprowadzenia na rynek oferty „Pakiet Na Zdrowie” dla klientów PGNiG Obrót Detaliczny. Dodatkowo, aby symbolicznie uhonorować bohaterów walki o wolną Polskę, spółki podjęły decyzję o przekazaniu blisko 500 pakietów Powstańcom Warszawskim, bohaterom, którym zawdzięczamy wolność - powiedział Jacek Sasin, wicepremier, Minister Aktywów Państwowych.

- Szczycimy się tym, że już od ponad 200 lat ubezpieczamy Polki i Polaków pomagając im w najtrudniejszych chwilach życia. Nieustannie szukamy nowych sposobów by docierać do większej liczby klientów, zapewnić im bezpieczeństwo i – zgodnie z naszym motto „Możesz na nas polegać” - nieść pomoc, kiedy zajdzie taka potrzeba – powiedziała Beata Kozłowska – Chyła, która pełni obowiązki prezesa PZU S.A.

- Od kilku miesięcy, na każdym kroku udowadniamy, jak ważna jest dla nas bliska relacja z klientem. Pandemia koronawirusa pokazuje, że zagrożenie może się pojawić zupełnie nieoczekiwanie, dlatego gwarancja szybkiej i elastycznej pomocy medycznej jest nie do przecenieniapowiedział Jerzy Kwieciński, Prezes PGNiG S.A.

- Rok temu połączyliśmy siły z PGNiG. Dzisiaj niemal dwieście tysięcy gospodarstw domowych, może liczyć na naszych specjalistów, którzy przyjadą i naprawią usterkę, nie nadwyrężając przy tym domowego budżetu. Przy okazji poszerzenia oferty o opiekę medyczną, chcemy otoczyć bohaterów Powstania Warszawskiego opieką i przekazać im „Pakiety Na Zdrowie”powiedziała Małgorzata Sadurska, Przewodnicząca Rady Nadzorczej TUW Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych.

Nowy „Pakiet Na Zdrowie” od PGNiG zapewni m.in. możliwość skorzystania z transportu medycznego w nagłej sytuacji, czy z domowej wizyty pielęgniarki. W niemal każdym z pakietów Klient będzie mógł skorzystać zarówno z usług telemedycznych, jak i osobistych konsultacji u specjalistów m.in. okulisty czy kardiologa. Usługa obejmuje również przeprowadzenie badań profilaktycznych, takich jak EKG, USG czy badania krwi. Na dodatkową pomoc będą mogli liczyć także hospitalizowani klienci, których psy lub koty otrzymają w tym czasie dodatkową opiekę.

Nowy produkt dostępny jest już od dziś w Biurach Obsługi Klienta PGNIG w całej Polsce, oraz w elektronicznym biurze obsługi klienta eBOK.

To już nasza kolejna oferta, po pakiecie usług Pomocna Ekipa, wypracowana wspólnie z Grupą PZU. Jestem przekonany, że „Pakiet Na Zdrowie” cieszyć się będzie nie mniejszą popularnością. Zależy nam, by szczególną opieką otoczyć również osoby starsze i zasłużone, dlatego wyszliśmy z inicjatywą przekazania blisko 500 „Pakietów Na Zdrowie” Powstańcom Warszawskim. To bohaterowie, których do tej pory wspieraliśmy w ramach programu Rachunek Wdzięczności zadeklarował Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

„Pakiet Na Zdrowie” dostępny będzie w trzech wariantach dla osób dorosłych oraz w wersji dedykowanej osobom poniżej 18. roku życia. Co ważne, wykupienie i korzystanie z pakietów dla dorosłych nie jest ograniczone górnym limitem wiekowym.

Z nowej, atrakcyjnej oferty mogą skorzystać wszyscy klienci PGNiG Obrót Detaliczny, którzy mają aktywną umowę na dostawę gazu lub prądu. Usługi medyczne będą świadczone w jednym z czterech wariantów, a opłata miesięczna wynosi od 35,98 zł do 80,98 zł.

Szczegółowe informacje na temat oferty, w tym regulamin, wykaz świadczeń oraz cennik pakietów, dostępne są w naszych Biurach Obsługi Klientów, na stronie internetowej www.pgnig.pl/pakiet-na-zdrowie, w elektronicznym kanale obsługi Klienta (eBOK) oraz pod nr telefonu 22 515 15 15.

Powrót