Drukuj

21.01.2016 Zmiany w Zarządzie PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników PGNiG Obrót Detaliczny dokonało zmian w Zarządzie Spółki, odwołując Piotra Sujeckiego ze stanowiska Wiceprezesa Zarządu ds. Ekonomiczno-Finansowych oraz Wojciecha Muszyńskiego ze stanowiska Wiceprezesa Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu.

Zarząd będzie sprawował swoje funkcje nadal w składzie trzyosobowym. Do składu Zarządu, którego Prezesem pozostaje Tomasz Bukowski, zostali powołani Tadeusz Kuczborski oraz Henryk Mucha.

Tadeusz Kuczborski

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu - mgr ekonomii. Ukończył IESE Program dla Wyższej Kadry Menedżerskiej.

Do lipca 2015 roku Dyrektor Biura Nadzoru Właścicielskiego i Restrukturyzacji, Polimex-Mostostal SA. W latach 2013-2014 członek zarządu d/s finansowych, PGNiG Sales&Trading GmbH.

Posiada doświadczeniem w sektorze bankowym, związany w przeszłości między innymi z WestLB Bank Polska SA, BRE Bank SA, PBK SA. Pełnił funkcje Wiceprezesa Zarządu Polskiego Banku Przedsiębiorczości, Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego Departamentu Bankowości Korporacyjnej WestLB Bank Polska SA.

Prowadził doradztwo korporacyjne – sektor prywatny i publiczny. Realizował szereg transakcji i projektów w następujących sektorach: gaz i paliwa, energetyka, infrastruktura, transport, telekomunikacja.

Henryk Mucha

Absolwent kierunku zarządzanie i marketing (licencjat) oraz administracja (magisterskie) na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Od września 2012 roku pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży Sektora Publicznego w Grupie ATOS Polska. Wcześniej związany miedzy innymi jako Business Development Manager z COMPAREX Poland sp. z o.o., Account Manager z INNOVATION TECHNOLOGY GROUP SA oraz Manager ds. Kluczowych Klientów w WASKO SA.

Doświadczony menedżer zorientowany na tworzenie strategii oraz budowanie zespołów sprzedażowych. Zarządzał zespołami sprzedaży, odpowiadał za budowę struktur sprzedażowych oraz realizację planów sprzedaży. Posiada doświadczenie w zarządzaniu przy zastosowaniu strategii, procesów i planów sprzedażowych.
Powrót