Drukuj

06.04.2016 PGNiG wspiera rozwój polskiego sportu

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo włączy się w zaprezentowany dziś przez Ministra Sportu i Turystyki Witolda Bańkę program „Klub”. Każdy klub sportowy składający wniosek o dofinansowanie, otrzyma bezpłatnie specjalny podręcznik, a w nim – wyjaśnienie, w jaki sposób sprawnie i efektywnie poruszać się w środowisku biznesowym, medialnym i marketingowym. PGNiG przygotuje również cykl bezpłatnych warsztatów dla osób zarządzających małymi i średnimi klubami sportowymi.

- PGNiG od lat wspiera polski sport. Jesteśmy przede wszystkim bardzo mocno zaangażowani w promocję piłki ręcznej. Zainaugurowany dzisiaj program „Klub” daje nam możliwość współpracy z poważnym, wyspecjalizowanym partnerem – Ministerstwem Sportu. Jako spółka możemy podzielić się naszym bogatym doświadczeniem w obszarze komunikacji i marketingu. Dlatego podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu w program „Klub”. W ten sposób nasze działania stają się częścią większego przedsięwzięcia, a dzięki koordynacji Ministerstwa odniosą lepszy skutek – podkreśla Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu ds. korporacyjnych PGNiG SA.

PGNiG jako spółka Skarbu Państwa, konsekwentnie promuje polski sport i sportowców. Program „Klub” opiera się na zasadzie pracy u podstaw, a jego celem jest zapewnienie warunków do rozwoju młodych talentów sportowych. Poza umiejętnościami sportowymi, znaczącym wyzwaniem dla klubów – szczególnie tych mniejszych, spoza wielkich miast – jest zdolność zarządzania organizacją sportową i pozyskiwania środków na jej działalność. Dlatego nasza Spółka wspiera program swoim doświadczeniem i wiedzą na temat organizowania klubów, pozyskiwania sponsorów, współpracy z samorządami czy też aktywizowania rodziców młodych sportowców.

Każda organizacja zgłaszająca wniosek w Programie „Klub” otrzyma specjalny podręcznik, w którym w przystępny sposób zostanie przedstawione, w jaki sposób kluby mogą sprawnie i skutecznie poruszać się w środowisku biznesowym, medialnym i marketingowym. Jesienią tego roku, PGNiG w porozumieniu z ekspertami z dziedziny marketingu sportowego, przygotuje również cykl bezpłatnych warsztatów dla osób zarządzających małymi i średnimi klubami sportowymi.

- Zdajemy sobie sprawę, że wiedza jest kluczem do sukcesu, dlatego pragniemy wzbogacić program Ministerstwa Sportu i Turystyki w ten właśnie sposób – dodaje Janusz Kowalski.

Program „Klub” Ministerstwa Sportu i Turystyki polega na bezpośrednim wsparciu sportowych środowisk lokalnych, których filarem funkcjonowania jest klub sportowy  jako centrum aktywności fizycznej oraz miejsce identyfikacji i kształcenia talentów sportowych.

Zapraszamy również do obejrzenia spotu promującego program "KLUB", który znajduje się TUTAJ

Departament Komunikacji PGNiG SA

Powrót