#Zostań w domu | PGNiG - Portal korporacyjny

 

Z powodu pandemii koronawirusa, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników od 26 kwietnia 2021 r. większość Biur Obsługi Klienta PGNiG jest otwarta w reżimie sanitarnym.  Zachęcamy także do korzystania ze zdalnych form kontaktu i obsługi.

Jedną z nich jest elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, za pośrednictwem którego możesz m. in.:

zawrzeć nową umowę na paliwo gazowe lub inne usługi;
podać odczyt stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
sprawdzić informacje o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
kontrolować salda płatności;
przejść na EKOfakturę.

Nie wiesz jak założyć konto eBOK, obejrzyj film

Nasze inne zdalne kanały kontaktu

Skorzystaj z infolinii 22 515 15 15

czynnej pn.-pt. w godz. 7:00-19:00

Wypełnij formularz

dostępny pod adresem ebok.pgnig.pl/kontakt

Wyślij e-mail

na adres kontakt@pgnig.pl

 

Opieraj się na wiarygodnych źródłach informacji

Więcej informacji o koronawirusie znajdziesz na stronach: Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz na rządowej stronie informacyjnej, a także na bezpłatnej infolinii NFZ dzwoniąc pod nr 800 190 590.

Zostaliście z dziećmi w domu? Obejrzyjcie wspólnie edukacyjne bajki i ściągnijcie kolorowanki z Gazkiem

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Gazkowe kolorowanki pdf 512.99 kB

 

zamknij
W związku z korzystaniem z tej strony internetowej, na Twoim urządzeniu końcowym instalowane są pliki cookies. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. W takim wypadku są one przetwarzane w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.