Kontakt | PGNiG - Portal korporacyjny

Kontakt z nami

Masz pytania — zadzwoń do nas. Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania dotyczące świadczonych przez nas usług. 

Zachęcamy również do zdalnych form kontaktu, takich jak: Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.pgnig.pl) lub aplikacja mobilna.

 Jeśli chcesz się połączyć z Tłumaczem Polskiego Języka Migowego, który pomaga w rozmowie klienta głuchego z pracownikiem obsługi PGNiG, kliknij.

Aby przyśpieszyć obsługę, przygotuj: adres punktu poboru (miejsce, gdzie dostarczamy Ci gaz — znajdziesz go na każdej fakturze) oraz PESEL. Jeżeli jesteś klientem biznesowym, poprosimy Cię dodatkowo o pełną nazwę firmy, nr klienta i REGON.

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

*  Koszt połączenia według stawek operatora. 

zamknij