Drukuj

18.12.2020 PGNiG sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej w latach 2021-2024

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo będzie sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej przez kolejne cztery lata – do końca 2024 roku. W siedzibie PGNiG umowę podpisali Paweł Majewski – Prezes Zarządu PGNiG SA oraz Andrzej Kraśnicki - Prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Tak jak dotychczas Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo będzie wieloaspektowo wspierać polską piłkę ręczną jako sponsor strategiczny wszystkich reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn, Pucharu Polski oraz piłki ręcznej plażowej. To najważniejsza umowa sponsoringowa PGNiG w obszarze sportu.

 - Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo z dumą i zaangażowaniem wspiera polską piłkę ręczną – jedną z najbardziej emocjonujących dyscyplin wśród sportów zespołowych. Jesteśmy z naszymi drużynami na dobre i złe, w momentach pięknych i trudnych, gdy wygrywają i także gdy przegrywają. Liczymy na dynamiczny rozwój tej dyscypliny oraz sukcesy naszych reprezentacji na arenie międzynarodowej. Angażując się w sport pokazujemy, że jego zasady i wartości są dla nas niezwykle ważne. Wsparcie piłki ręcznej – zarówno na poziomie reprezentacyjnym, jak i klubowym to ważny element naszego społecznego zaangażowania oraz strategii promocyjnej i marketingowej Spółki - powiedział Paweł Majewski, Prezes Zarządu Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo w przestrzeni publicznej funkcjonuje nie tylko jako strategiczna Spółka dbająca o bezpieczeństwo energetyczne kraju, ale też Mecenas Polskiego Sportu. Marka PGNiG w sposób jednoznaczny kojarzy się z piłką ręczną – co potwierdzają analizy i badania sponsoringu sportowego. Wszystkie domowe mecze naszych reprezentacji transmitowane są w TVP SPORT – otwartym kanale Telewizji Polskiej, co gwarantuje szerokie dotarcie i zasięg marki PGNiG.

PGNiG jest najważniejszym Partnerem Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Reprezentanci i reprezentantki Polski - obok polskiego Godła - z dumą prezentują markę PGNiG. Bardzo dziękuję Panu Prezesowi PGNiG za konsekwentne wspieranie naszej dyscypliny, współpracę i wielkie zaangażowanie. Jesteśmy zaszczyceni, że Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo - jedna z największych polskich spółek, silna i uznana na międzynarodowym rynku marka - jest sponsorem strategicznym naszej dyscypliny oraz w sposób odpowiedzialny angażuje się w rozwój polskiego sportu. Jestem przekonany, że ta współpraca przynosi i nadal będzie przynosić wymierne korzyści obu stronom. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, aby nasz strategiczny Partner czerpał z niej jak największe korzyści marketingowe i wizerunkowe podkreślił Andrzej Kraśnicki, Prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Przed Związkiem Piłki Ręcznej nowe wyzwania organizacyjne, logistyczne i szkoleniowe. Za niespełna trzy lata Polska razem ze Szwecją będzie gospodarzem Mistrzostw Świata Mężczyzn IHF 2023. Przyznanie ZPRP praw do organizacji tej międzynarodowej imprezy to duży sukces i ogromna szansa na promocję Polski oraz PGNiG, a także wzrost zainteresowania piłką ręczną.

 - Stworzyliśmy długofalowy plan rozwoju polskiej piłki ręcznej, chcemy zintensyfikować szkolenie sportowe wśród dzieci i młodzieży oraz docelowo – w miarę możliwości – zwiększyć liczbę Ośrodków Szkolenia Piłki Ręcznej i Szkół Mistrzostwa Sportowego. Poszukujemy młodych talentów i inwestujemy w ich rozwój. W naszych kadrach seniorskich nastąpiła nieuchronna wymiana pokoleniowa, pojawiają się w nich młodzi, perspektywiczni zawodnicy i zawodniczki – co z pewnością przyniesie oczekiwane korzyści i sukcesy. Planujemy kolejne aktywności promocyjne dedykowane PGNiG i piłce ręcznejdodał Prezes ZPRP.

PGNiG jako sponsor strategiczny wspiera rozwój polskiej piłki ręcznej od 2010 roku. Sponsoruje seniorskie, młodzieżowe i juniorskie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn. Jest tytularnym sponsorem PGNiG Superligi oraz PGNiG Pucharu Polski. Spółka zaangażowała się także w sponsoring piłki ręcznej plażowej.

Powrót