- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
Obie firmy stworzą wspólnie koncepcję platformy do monitoringu i systemowego zarządzania energią w budynkach biurowych centrali PGNiG w Warszawie. To kolejny z przykładów zacieśniania współpracy PGNiG z młodymi firmami technologicznymi.
Pan Jerzy Kwieciński złożył rezygnację z pełnienia funkcji Prezesa Zarządu Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA, z dniem 22 października 2020 r.
PGNiG Supply & Trading GmbH podpisało umowę na zakup gazu ziemnego od Ørsted Salg & Service A/S, spółki zależnej Ørsted A/S. Kontrakt będzie obowiązywał od 1 stycznia 2023 roku do 1 października 2028 roku, a jego całkowity wolumen to około 6,4 mld m sześc. gazu.
PGNiG Supply & Trading i Aker BP podpisały kontrakt kupna-sprzedaży gazu pochodzącego ze złóż na Norweskim Szelfie Kontynentalnym. Dostawy paliwa gazowego rozpoczęły się w październiku 2020 roku.
Raport Roczny Grupy PGNiG został najwyżej oceniony w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii „Przedsiębiorstwa” za 2019 rok. Grupa otrzymała również wyróżnienia za sprawozdanie z działalności oraz raport zintegrowany.
Według Komisji Europejskiej wodór jest paliwem, które przybliży Wspólnotę do osiągnięcia neutralności klimatycznej. Dla PGNiG, które chce zbudować cały łańcuch kompetencji związanych z produkcją i wykorzystaniem wodoru, oznacza to nowe możliwości rozwoju technologii związanych z zielonym wodorem i bezpośredni wpływ na unijne regulacje w tym zakresie.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo podpisało umowę inwestycyjną z Energy Resources of Ukraine (ERU) w zakresie wspólnego projektu poszukiwawczo-wydobywczego na Ukrainie.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo zawarło umowę o zachowaniu poufności, która umożliwi spółce ewentualny udział w procesie prywatyzacji ukraińskiego sektora energetycznego.
Nie słabnie popularność cyfrowych rozwiązań wprowadzanych przez PGNiG. W roku epidemii koronawirusa wprowadzone w minionych latach rozwiązania okazały się skutecznym sposobem na alternatywną obsługę klienta i biją prawdziwe rekordy. W pierwszych III kwartałach br. do obsługi za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG Obrót Detaliczny przybyła rekordowa liczba blisko 500 tys. umów. Daje to łącznie niemal 2 miliony umów, co oznacza, że spółka stała się liderem w elektronicznej obsłudze klienta w Polsce.






