Cel II
Dbanie o rozwój kompetencji pracowników/ Firma ucząca się
Priorytetem w GK PGNiG jest tworzenie przyjaznego, niepowtarzalnego miejsca pracy – dla obecnych i przyszłych pracowników. Stąd współpracujemy z wieloma szkołami i uczelniami w miejscach, gdzie działają podmioty GK. Opowiadamy młodzieży, jakie zawody są ważne w GK, umożliwiamy wizyty pozwalające przyjrzeć się naszej pracy, staże i praktyki studenckie, zawodowe. Z myślą o dobrze wykształconej kadrze wspieramy konkretne kierunki kształcenia oraz prowadzimy szereg szkoleń dla pracowników. Wspieramy także ich rozwój poprzez system oceny pracy.
Działania / Dobre Praktyki
Wprowadzamy system oceny pracowników, aby poprawić efektywność pracy i dbamy o ich rozwój
Global Management Challenge
Ideą ogólnokrajowego konkursu Global Management Challenge, do którego przystąpiło PGNiG jest nabycie umiejętności zarządzania wirtualną firmą na globalnym rynku.
System Oceny Pracy
W 2011 r. w PGNiG SA został wprowadzony System Oceny Pracy (SOP). Funkcjonuje on również w części spółek strategicznych GK.
Zarządzanie i rozwój
Szkolenia PARP – Akademia menadżera w Dolnośląskim Oddziale Obrotu Gazem
Akademia Lidera
Wspieranie edukacji przyszłych pracowników
Spółka
, pomocy ze wsparciem Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza, stawia na rozwój nie tylko obecnych pracowników, ale również przyszłych, którzy obecnie zdobywają wykształcenie w szkołach ponadgimnazjalnych i na uczelniach wyższych.