Cel II
Dbanie o rozwój kompetencji pracowników/ Firma ucząca się
Priorytetem w GK PGNiG jest tworzenie przyjaznego, niepowtarzalnego miejsca pracy – dla obecnych i przyszłych pracowników. Stąd współpracujemy z wieloma szkołami i uczelniami w miejscach, gdzie działają podmioty GK. Opowiadamy młodzieży, jakie zawody są ważne w GK, umożliwiamy wizyty pozwalające przyjrzeć się naszej pracy, staże i praktyki studenckie, zawodowe. Z myślą o dobrze wykształconej kadrze wspieramy konkretne kierunki kształcenia oraz prowadzimy szereg szkoleń dla pracowników. Wspieramy także ich rozwój poprzez system oceny pracy.
Działania / Dobre Praktyki
Wprowadzamy system oceny pracowników, aby poprawić efektywność pracy i dbamy o ich rozwój
Zarządzanie i rozwój
Szkolenia PARP – Akademia menadżera w Dolnośląskim Oddziale Obrotu Gazem
W ramach projektu centralnego PGNiG pt. „Akademia menadżera” DOOG zrealizowało cykl szkoleń dla kadry kierowniczej średniego szczebla. Szkolenie miało na celu przekazanie kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania. Tematy obejmowały zarówno zagadnienia z kompetencji społecznych, umiejętności interpersonalnych, jak i wiadomości prawne. Wzięło w nim udział 16 pracowników.
Akademia Lidera
Jest to projekt coachingowy, który był inicjatywą Zarządzanie czasem i stresem”. Projekt nastawiony był na rozwój przez analizę indywidualnych predyspozycji osobowościowych. W ramach Akademii Lidera przeszkolono 100% kadry menadżerskiej Gazowni Gdańskiej.
Jej celem był rozwój indywidualnych cech osobowościowych kadry menadżerskiej poprzez cykl szkoleń kompetencyjnych. Projekt rozpoczęły w 2010 r. szkolenia z zakresu zwiększenia tzw. kompetencji miękkich. Kontynuacją cyklu w roku 2011 był trening „