CEL I
Stworzenie efektywnej, przyjaznej dla użytkownika platformy samoobsługowej
E-PASAŻ
E-Pasaż
jest serwisem internetowym ekspercko-sprzedażowym, który obejmuje:- doradztwo energetyczne, techniczne i montażowe,
- oferty producentów urządzeń,
- oferty finansowania,
- bazę firm świadczących usługi okołogazownicze.
PGNiG SA wychodząc naprzeciw potrzebom rynku oraz korzystając z wieloletniego doświadczenia oraz wiedzy swoich pracowników uruchomił nowy produkt – serwis ekspercko-sprzedażowy w postaci platformy internetowej, dostosowany do oczekiwań Klienta oraz pozwalający na budowanie lojalności i zaufania.
Portal e-Pasaż PGNiG SA jest to nowoczesny, łatwy, szybki sposób świadczenia usług na rzecz odbiorców końcowych gazu ziemnego. Propaguje wykorzystywanie paliwa gazowego. Pomaga rozwiązać problemy związane z:
- projektowaniem sieci, przyłączy gazowych, wewnętrznych instalacji gazowych,
- wykonywaniem, budową przyłączy, wewnętrznej instalacji gazowej,
- modernizacją wewnętrznej instalacji, przewodów wentylacyjnych i kominowych,
- przeglądami wewnętrznych instalacji, próbami szczelności,
- przeglądami kominiarskimi,
- serwisami gwarancyjnymi kotłów gazowych,
- montażem i naprawą sprzętu gospodarstwa domowego np. kuchenki gazowej.
Program Partnerski PGNiG SA ma na celu promowanie biorących w nim udział Partnerów, którzy podpisali umowy. Korzyści jakie daje Partnerom e-Pasaż PGNiG SA to możliwość pozyskiwania nowych Klientów końcowych gazu, co przekłada się na wzrost zamówień, a co za tym idzie rozwój firmy i korzyści finansowe. Dzięki e-Pasażowi informacja o firmie Partnera trafia do szerokiego grona Klientów.
Jest to wyjątkowo dobra praktyka służąca zarówno klientom, partnerom, jak i PGNiG SA.
Pilotaż Programu Partnerskiego PGNiG SA rozpoczął się w czerwcu 2011 r. Przeprowadzono go w Gazowni Lubelskiej i Zabrzańskiej.
po zakończeniu pilotażu jako pierwszy w Polsce wdrożył Program Partnerski PGNiG SA.W sierpniu 2011 r. Gazownia Zgorzelecka rozpoczęła pracę nad tworzeniem dokumentacji potrzebnej do współpracy z Partnerami w Programie Partnerskim PGNiG SA e-Pasaż. Wykorzystywana jest ona przy zawieraniu umów z potencjalnymi Partnerami tj. osobami fizycznymi lub prawnymi prowadzącymi działalność gospodarczą związaną z branżą okołogazowniczą. E-pasaż w bardzo dużym stopniu wykorzystywany jest przez pracowników w Biurach Obsługi Klienta. Służy podniesieniu jakości usług poprzez profesjonalne doradztwo. Portal polecany jest wszystkim zainteresowanym Klientom.
Platforma internetowa e-Pasaż jest objęta monitoringiem. Według Google Analytics liczba osób, które odwiedziły tę witrynę w czasie od 01.06.2011 r. do 31.12.2011 r. to:
- 29 095 odwiedzin
- 43 696 odsłon
Wdrożenie e-pasażu wsparte zostało działaniami marketingowymi. Przygotowane zostały materiały informacyjne nt. Programu Partnerskiego PGNiG SA, między innymi:
- ulotki, plakaty (rozdysponowane do Biur Obsługi Klienta za pośrednictwem Działów Marketingu poszczególnych gazowni),
- reklama prasowa,
- szeroka kampania informacyjna o Programie Partnerskim PGNiG SA w prasie lokalnej na terenie DOOG.