Cel III
Budowanie świadomości i edukacja klienta odnośnie użytkowania gazu i efektywnego korzystania z energii
„Przytulny, ciepły dom” – GOOG (Gazownia Zabrzańska)
Na terenie działania Gazowni Zabrzańskiej w kilku Biurach Obsługi Klienta prowadzona była akcja promocyjna pod hasłem „Przytulny, ciepły dom”.
Promocję skierowano do klientów, którzy zdecydują się rozszerzyć umowę sprzedaży gazu o cele grzewcze oraz do posiadaczy przyłączy gazowych (przyłączy oddanych do użytku przed 31 grudnia 1999 roku), aktualnie nie pobierających gazu, którzy zdecydują się ogrzewać budynek lub mieszkanie gazem ziemnym. Uczestnicy akcji, którzy spełnili wymagane warunki czyli zlikwidowali dotychczasowe źródło ogrzewania oraz podpisali oświadczenie o przystąpieniu do promocji otrzymali nagrodę pieniężną o wartości 1000 zł. Kwota ta została przekazana klientowi po przedłożeniu podpisanej umowy sprzedaży gazu ziemnego (umowy nowozawartej lub rozszerzonej), faktury za zakupiony kocioł gazowy oraz oświadczenia o przystąpieniu do akcji promocyjnej.
Promocja cieszyła się ogromnym powodzeniem wśród obecnych i potencjalnych klientów Gazowni Zabrzańskiej. Akcja doskonale wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w obszarze obsługi klienta.