Cel II

Dbanie o rozwój kompetencji pracowników/ Firma ucząca się

Priorytetem w GK PGNiG jest tworzenie przyjaznego, niepowtarzalnego miejsca pracy – dla obecnych i przyszłych pracowników. Stąd współpracujemy z wieloma szkołami i uczelniami w miejscach, gdzie działają podmioty GK. Opowiadamy młodzieży, jakie zawody są ważne w GK, umożliwiamy wizyty pozwalające przyjrzeć się naszej pracy, staże i praktyki studenckie, zawodowe. Z myślą o dobrze wykształconej kadrze wspieramy konkretne kierunki kształcenia oraz prowadzimy szereg szkoleń dla pracowników. Wspieramy także ich rozwój poprzez system oceny pracy.

Działania / Dobre Praktyki

Wprowadzamy system oceny pracowników, aby poprawić efektywność pracy i dbamy o ich rozwój

Global Management Challenge

Ideą ogólnokrajowego konkursu Global Management Challenge, do którego przystąpiło PGNiG jest nabycie umiejętności zarządzania wirtualną firmą na globalnym rynku.

System Oceny Pracy

W 2011 r. w PGNiG SA został wprowadzony System Oceny Pracy (SOP). Funkcjonuje on również w części spółek strategicznych GK.

Zarządzanie i rozwój

Szkolenia PARP – Akademia menadżera w Dolnośląskim Oddziale Obrotu Gazem

Akademia Lidera

Wspieranie edukacji przyszłych pracowników

Spółka PGNiG, pomocy ze wsparciem Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza, stawia na rozwój nie tylko obecnych pracowników, ale również przyszłych, którzy obecnie zdobywają wykształcenie w szkołach ponadgimnazjalnych i na uczelniach wyższych.