CEL II

Poprawa komfortu obsługi klienta w BOK

Taryfa

Polskie prawo energetyczne wymaga, by przedsiębiorstwa energetyczne ustalając ceny gazu ziemnego dla odbiorców końcowych uzyskiwały uprzednio zezwolenie Urzędu Regulacji Energetyki. Elastyczne podejście w kształtowaniu polityki cenowej nie jest więc w pełni możliwe.

Szkolenia w zakresie obsługi klienta

W 2011 roku pracownicy BOK-ów uczestniczyli w wielu szkoleniach dotyczących pracy z klientami.

Szkolenia w Spółkach Gazownictwa

Klienci PGNiG obsługiwani są nie tylko przez Oddziałały Obrotu Gazem, ale również przez Spółki Gazownictwa, które zajmują się przyłączaniem odbiorców gazu do sieci.

Warsztaty „Nie widzę, nie słyszę, jak znaleźć wspólny język?” – POOG

Wśród klientów PGNiG zdarzają się osoby niepełnosprawne, niedowidzące lub niedosłyszące. Pracownicy w Biurach Obsługi Klienta ze szczególną starannością obsługują takie osoby,  często jednak polegają na własnej intuicji oraz doświadczeniach. Celem firmy jest sprawna i profesjonalna obsługa wszystkich klientów.

Szkolenia pracowników ze szczególnym uwzględnieniem doradców handlowych w KOOG

W związku ze zbliżającym się otwarciem i liberalizacją rynku gazu ziemnego w Polsce, której pierwszym przewidywanym obszarem ma być rynek Klientów biznesowych, w KOOG przygotowano działania wspierające zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klientów biznesowych oraz pełnienie przez Doradców Handlowych wysoko specjalistycznej funkcji doradztwa techniczno-handlowego.