CEL I

Stworzenie efektywnej, przyjaznej dla użytkownika platformy samoobsługowej

 

Badanie satysfakcji klientów PGNiG SA

W 2011 r. po raz pierwszy przeprowadzone zostało kompleksowe badanie satysfakcji, obejmujące wszystkie segmenty klientów we wszystkich Oddziałach Obrotu Gazem i Centrali PGNiG.

Postawy wobec uwolnienia rynku

Wśród klientów korporacyjnych widać bardzo wyraźne zmiany (w porównaniu z rokiem 2009) w obszarze „lojalności”. Realna i coraz bliższa w czasie deregulacja rynku gazu znalazła odzwierciedlenie w odpowiedziach klientów odnośnie zmiany dostawcy.

Badania w Spółkach 

PGNiG Technologie Sp. z o.o. Odział Naftomontaż w Krośnie od wielu lat prowadzi badania satysfakcji klientów.

PGNiG Technologie Oddział GAZOBUDOWA dąży do zwiększenia satysfakcji obecnych oraz pozyskania nowych klientów poprzez poprawę jakości obsługi klienta, podnoszenie wiarygodności firmy, budowę marki solidnego wykonawcy, eliminowanie słabych punktów w działalności.

Nadrzędnym celem polityki PGNiG Technologie – Oddział ZRUG jest zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług.

Aplikacja E-BIZNES – Karpacki Oddział Obrotu Gazem

E-Biznes KOOG to nowa platforma komunikacji skierowana do Klientów Biznesowych, przygotowana w odpowiedzi na oczekiwania Klientów umożliwiająca samodzielne, zdalne elektroniczne monitorowanie procesu rozliczania zużycia gazu ziemnego.

E-PASAŻ

E-Pasaż PGNiG SA jest serwisem internetowym ekspercko-sprzedażowym.

eko-faktura, e-faktura

W lipcu 2011 r. rozpoczęte zostały testy eko-faktury. Jest to usługa polegająca na dostarczaniu Klientom PGNiG elektronicznego obrazu faktur, zamiast tradycyjnych faktur papierowych wysyłanych pocztą.

LOGITO

Poprawie standardów obsługi klienta służy także LOGITO – elektroniczny system obiegu dokumentów – reklamacji, skarg i wniosków, którego zadaniem jest przyspieszenie obiegu dokumentów w gazowniach.

Wprowadzenie kodów kreskowych wspomagających procesy obsługi klientów Oddziału w Odolanowie

Projekt polegał na wdrożeniu systemu znakowania i ewidencjonowania z użyciem kodów kreskowych wszystkich butli i wiązek butlowych napełnianych helem gazowym w Oddziale PGNiG w Odolanowie.

Mapy systemu dystrybucyjnego

Na stronach internetowych spółek dystrybucyjnych (Dolnośląska Spółka Gazownictwa, Karpacka Spółka Gazownictwa, Górnośląska Spółka Gazownictwa, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Pomorska Spółka Gazownictwa oraz Wielkopolska Spółka Gazownictwa) uruchomiono interaktywne Mapy Systemu Dystrybucyjnego (Mapy obszaru) przedstawiające obszar działania poszczególnych spółek dystrybucyjnych w podziale na gminy zgazyfikowane i niezgazyfikowane.