Sponsoring

PGNiG od 2010 roku jest Sponsorem Strategicznym Polskiej Piłki Ręcznej. Nieprzerwanie – już piąty rok – wspieramy seniorskie Reprezentacje Polski Kobiet i Mężczyzn, Reprezentacje Młodzieżowe, a także jesteśmy sponsorem tytularnym Superligi oraz Pucharu Polski Kobiet i Mężczyzn. Jesteśmy przekonani, że nasze zaangażowanie sprzyja rozwojowi tej wspaniałej dyscypliny oraz przyczynia się do budowania w społeczeństwie postaw prozdrowotnych.

Jako spółka odpowiedzialna społecznie PGNiG angażuje się w szereg innych inicjatyw związanych z piłką ręczną. W 2014 roku za pośrednictwem Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza rozpoczął się projekt pn. „PGNiG Akademia Małych Mistrzów”. Ideą projektu jest umożliwienie dostępu do aktywności fizycznej jak najszerszej grupie dzieci w wieku szkolnym, w celu zainteresowania ich piłką ręczną. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę trenerską w ramach innowacyjnego systemu szkoleń zaczerpniętego z doświadczeń duńskich i niemieckich.

PGNiG od dwóch lat angażuje się także w organizację eliminacji do Mistrzostw Polski w piłce ręcznej plażowej. Dyscyplina ta, poprzez swoją widowiskowość, zyskuje coraz większą rzeszę fanów oraz osób uprawiających ją w Polsce. W 2017 roku będzie to jedna z konkurencji, która rozegrana zostanie w ramach organizowanych we Wrocławiu Światowych Igrzysk Sportowych The World Games 2017.

PGNiG uczestniczy także w wielu przedsięwzięciach istotnych dla polskiej kultury i sztuki, zarówno w wymiarze ogólnopolskim, jak i lokalnym. Wspieramy inicjatywy ważne dla społeczności. Jesteśmy Mecenasem Teatru Polonia, Och Teatru, Teatru Starego w Lublinie i Teatru 6. piętro.

Dużą uwagę przywiązujemy również do dbałości o poziom wiedzy, szczególnie wśród młodego pokolenia. Zaprocentuje to w przyszłości wysoko kwalifikowanymi kadrami dla wielu dziedzin gospodarki, w tym dla górnictwa ropy naftowej i gazu ziemnego, a także dla energetyki. Bierzemy aktywny udział w inicjatywach naukowych (kongresach, konferencjach, sympozjach) służących transferowi wiedzy. Współpracujemy przede wszystkim z uczelniami wyższymi, takimi jak: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Gdański.

Staramy się godzić biznes z zaangażowaniem na rzecz społeczeństwa, aby jak najlepiej zaspakajać oczekiwania naszych Klientów, a także pozytywnie odpowiadać na potrzeby naszego otoczenia.

W 2014 roku Zarząd PGNiG przyjął nową „Strategię sponsoringową GK PGNiG 2015-2016” oraz „Zasady zarządzania działaniami sponsoringowymi w GK PGNiG”. Regulacje te systematyzują i uspójniają działania sponsoringowe w Grupie PGNiG.

Mecz Towarzyski Polska – Dania, Kraków, foto Grzegorz Trzpil
Wizyta dzieci z domu dziecka w Woli Gałęzowskiej w Muzeum Gazownictwa w Warszawie. Autor: Marek Wiśniewski (Puls Biznesu).
Przedstawienie „Zagraj to jeszcze raz, Sam” w Teatrze 6.piętro. Zdjęcie: Rafał Latoszek.