Jak otrzymywać EKOfakturę?

Co to jest EKOfaktura?

To usługa polegająca na dostarczaniu Klientom PGNiG Obrót Detaliczny elektronicznego obrazu faktur, zamiast tradycyjnych faktur papierowych wysyłanych pocztą. EKOfaktura jest dostępna dla korzystających z usługi eBOK.

Co zrobić aby otrzymywać EKOfakturę?
Zarejestruj się/Zaloguj się do eBOK, zaakceptuj regulamin i postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami.

Co zyskujesz ?

  • Obrazy faktur i inne dokumenty przesyłane na e-maila w formie linku do otwarcia
  • Bezpłatny dostęp do Elektronicznego Archiwum Dokumentów Klienta
  • Mniej korespondencji w skrzynce pocztowej
  • Informacja o wysokości rachunku zawsze na czas
  • Zyskuje też środowisko. Mniej papieru to mniej ściętych drzew

Dla kogo taka usługa?
Dla każdego Klienta PGNiG Obrót Detaliczny korzystającego z internetu, który zdecyduje się na taką formę odbierania obrazów/faktur. Wystarczy zarejestrować się/zalogować się do eBOK, wyrazić zgodę na otrzymywanie EKOfaktur i zaakceptować regulamin. Na podany adres email Klient będzie otrzymywał link, pozwalający wyświetlić bieżącą korespondencję z PGNiG Obrót Detaliczny. Historia wcześniejszych dokumentów będzie gromadzona w archiwum, do którego Klient będzie miał stały i bezpłatny dostęp.

Czy można zmienić zdanie?
W każdej chwili Klient ma możliwość powrotu do faktur drukowanych. Wystarczy, że zrezygnuje z usługi eko-faktura.