Drukuj

27.06.2019 Oświadczenie PGNiG Obrót Detaliczny

W ostatnich dniach otrzymaliśmy kolejne sygnały o przejawach nieuczciwych praktyk stosowanych przez naszą konkurencję. Osoby podszywające się pod pracowników PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. odwiedzają naszych Klientów w domach, podając się za naszych przedstawicieli i wymuszają na klientach podpisanie rzekomo nowych bądź aktualizacje umów na dostawę gazu i energii elektrycznej, wskazując przy tym na rzekome znaczące podwyżki cen energii elektrycznej i gazu w przyszłości.

Chcielibyśmy wyraźnie podkreślić, że pracownicy PGNiG Obrót Detaliczny nie odwiedzają Klientów w ich domach w celu zawarcia umów sprzedaży.

Od kilku lat prowadzimy „Akcję Świadomy Klient”, której celem jest ostrzeganie klientów o nieuczciwych praktykach firm lub osób podszywających się pod nazwą „PGNiG” bądź „gazownia”.

Pragniemy przestrzec wszystkich Państwa przed pochopnym podpisywaniem jakichkolwiek dokumentów bez uprzedniej weryfikacji ich treści oraz bez sprawdzenia osoby, która owe dokumenty przedstawia.

Na naszej stronie internetowej znajduje się temu poświęcony poradnik:
http://www.pgnig.pl/dla-domu/poradnik/przestroga-przed-nieuczciwa-konkurencja

W razie pojawienia się osób lub firm oferujących usługi w imieniu PGNiG prosimy natychmiast o kontakt:

Spółka analizuje napływające informacje dotyczące skali zdarzeń, w których nieuczciwi konkurenci podając się za pracowników PGNiG Obrót Detaliczny proponują Klientom nowe umowy na dostawy energii elektrycznej lub gazu, a na ich podstawie rozważa złożenie zawiadomień do stosownych organów.

Jeżeli jednak zdarzyła się taka sytuacja i podpisali Państwo umowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie praw konsumentów, mogą Państwo od niej odstąpić w terminie 14 dni od jej zawarcia.

Powrót